środa, 11 stycznia 2017

Z okazji 2 lat - prezent od Rossmanna!

Mój kochany Skarb na początku stycznia skończył już 2 latka!!! 

Ech, jak ten czas szybko leci...


Z tej okazji otrzymaliśmy prezent:-)


W drogerii Rossmann czekała na nas ramka filcowa za 1 grosz :-)


Każdy rodzic, który zarejestruje się w programie Rossnę nie tylko może korzystać z szeregu promocji przygotowanych z myślą o najmłodszych ale również otrzymuje drobne prezenty, prezenciki... 

Na 1. Urodziny również otrzymaliśmy prezent - kto nie pamięta - podaję link: TUTAJ

3 komentarze:

  1. Ja zapomniałam odebrać i przepadło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dziś dostałam wiadomość, że mamy taką niespodziankę do odbioru. :) Miła wiadomość i wielkie zaskoczenie, ponieważ gdy córka skończyła rok, to nie dostałyśmy żadnej wiadomości oraz gadżetu. :)

    OdpowiedzUsuń