środa, 18 stycznia 2017

Testowanie z Blogosferą - 28 Edycja... Wielofunkcyjna mata edukacyjna "Kolorowy ocean"

W grudniu zapraszałam wszystkie aktywne blogerki do zgłaszania się w kolejnej, 28 już odsłonie Blogosfery! Link 

Tym razem firma Canpol babies przeznaczyła do testowania aż 24 wielofunkcyjne maty edukacyjne "Kolorowy ocean". 


Okazało się, że zostałam 1 z 12 blogerek, które będą miały przyjemność (wraz ze swoim Maluszkiem) przetestować matę edukacyjną "Kolorowy ocean"!

Hurra!!! 
Bardzo się ucieszyłam, bo zależało mi na tym testowaniu...

Informację o wynikach rekrutacji otrzymałam e-mailem a już dwa dni później kurier GLS dostarczył nam przesyłkę. Nie ukrywam, że było to naprawdę miłe rozpoczęcie tygodnia:-)
mata canpol

Uf,  nie wiedziałam, że ta mata jest aż tak duża i taka kolorowa...
mata kolorowy ocean

Testowanie zostało rozpoczęte... Zgodnie z regulaminem akcji testowania produktu mam 30 dni na przetestowanie i wydanie opinii. Zatem zapraszam niebawem, wkrótce pojawi się moja opinia:-)

mata edukacyjna canpol

A Wam jak się podoba wielofunkcyjna mata edukacyjna "Kolorowy ocean"? 
mata edukacyjna

Kto jeszcze testuje?


6 komentarzy:

  1. Świetna mata, mój syn jak był mały też miał podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! zazdroszcze . mi sie u nich nigdy nic nie udalo przetestować ani zorganizowac konkursu . mata sliczna. gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. My mieliśmy ta mate zakupiona 😉 bardzo fajna, niedroga i ma wszystko co potrzeba 😉

    OdpowiedzUsuń