poniedziałek, 10 kwietnia 2017

MIXA HYALUROGEL - moje odkrycie!

Niedawno w skrzynce znalazłam przesyłkę - zwykły list z próbkami kremu MIXA :-)
krem mixa

Otrzymałam do wypróbowania 5-dniową kurację nawadniającą. Przesyłka wywarła na mnie miłe wrażenie - nie dość, że ulotka została pomysłowo przygotowana to jeszcze znajdowało się w niej aż 5 próbek kremu - na każdy dzień :-)
mixa krem hialuronowy

I tak, przez 5 dni testowałam krem - codziennie rano zużywałam 1 próbkę.
krem mixa

Jakie były moje odczucia? Bardzo pozytywne... Okazuje się, że dzięki możliwości bezpłatnego wypróbowania nareszcie znalazłam "swój" krem! Dokładnie tak - takiego kremu szukałam od dawna! Krem zdobył moje serce od pierwszego dnia testowania. Po pierwsze - już sam zapach mi się spodobał. Często podkreślam to, że zapach kosmetyku odgrywa duże znaczenie. W przypadku kremu MIXA zapach jest świeży i delikatny - czyli już pierwsze wrażenie wypadło bardzo pozytywnie. Konsystencja kremu jest jakby żelowa, dosyć lekka, która naprawdę szybko się wchłania pozostawiając skórę nawodnioną i świeżą. Dodatkowo miałam wrażenie że moja twarz naprawdę była gładka, miękka i miła w dotyku. Super - właśnie takiego kremu szukałam. Mixa HYALUROGEL został wzbogacony w kwas hialuronowy, który w ostatnim czasie cieszy się ogromną popularnością. Producenci kosmetyków coraz częściej dodają ten składnik do swoich produktów. Co więcej - krem jest hipoalergiczny, testowany w 100% na skórze wrażliwej :-)
próbki mixa


Po 5 dniach kuracji mogę stwierdzić, że Mixa HYALUROGEL to idealny krem dla mojej cery. Ostatnio szukałam tego kremu na sklepowych półkach i niestety... nie było :-( Ale się nie poddaję - jak tylko skończę mój obecny krem do twarzy - następny zakup to będzie właśnie Mixa HYALUROGEL. Cieszę się, że tak dobry krem trafił w moje ręce i zdobył zaufanie:-) Polecam - warto wypróbować i przekonać się osobiście. Być może więcej osób odkryje "swój" kosmetyk :-)

Cena: 24.99 zł/50 ml  (Rossmann)

A tak na marginesie - kosmetyków Mixa dotychczas nie używałam. Jednak z uwagi na to, że próbki kremu tak bardzo mnie zachwyciły - planuję w najbliższym czasie poznać więcej produktów tej marki. Zastanawiam się czy tonik do twarzy lub mleczko również przypadną mi do gustu? 


2 komentarze:

  1. Słyszałam o tej marce, ale nie miałam okazji nic stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dostałam ten zestaw próbek i mam podobne odczucia - bardzo fajny krem :)

    OdpowiedzUsuń