wtorek, 18 kwietnia 2017

Projekt ZALANDO trnd.pl - ciąg dalszy - #WIOSNAzZALANDO

Jak już wcześniej pisałam TUTAJ biorę udział w projekcie organizowanym przez trnd.pl.

Dla przypomnienia - dzięki platformie trnd.pl zostałam 1 z 3.000 Ambasadorów, którzy biorą udział w modowym projekcie Zalando! W paczce Ambasadora otrzymałam 1 kupon o wartości 100 zł - do zrealizowania w sklepie internetowym Zalando oraz 5 kuponów rabatowych ze zniżką 20 % (przy zakupach za min. 200 zł) dla znajomych.

Ja już swój kupon zrealizowałam, moje zamówienie wygląda tak:

projekt zalando


Wybrałam Sukienkę z dżerseju ONLY - 69 zł.
(zdjęcie ze strony Zalando.pl)

A tak w rzeczywistości wygląda zamówiona sukienka (rozmiar M):
trnd i zalando


a także Bluzkę z długim rękawem ONLY - 79 zł.
(zdjęcie ze strony Zalando.pl)

Zdjęcie zrobione przeze mnie (rozmiar M):
only z zalando

Łącznie moje zakupy wniosły 148 zł. Zrealizowałam swój kupon rabatowy o wartości 100 zł i dopłaciłam różnicę - 48 zł. Oczywiście przesyłka była gratis :-) Paczka dotarła do mnie w ciągu 3 dni roboczych!

Powiem szczerze - to były moje pierwsze zakupy w Zalando i z pewnością nie ostatnie:-) W najbliższym czasie planuję ponownie skorzystać z bogatej oferty sklepu. 



ZALANDO oferuje:
  • darmową wysyłkę i zwrot,
  • bezpieczne i proste metody płatności,
  • czas dostawy 3-5 dni roboczych,
  • możliwość bezpłatnego zwrotu - w ciągu 100 dni!

Osobiście przekonałam się, że są to zakupy bezpieczne, z możliwością bezpłatnego zwrotu czy wymiany produktów :-) Na szczęście zamówione ciuchy przypadły mi do gustu, a rozmiar jest idealny - nie muszę nic zwracać :-) W Zalando podoba mi się również bardzo bogata oferta! Owszem, są tam również drogie ciuchy, dobrych marek ale można też znaleźć coś tańszego - a często również w promocyjnej cenie. Naprawdę jest w czym wybierać - trzeba tylko trochę poszperać :-)

Szczerze polecam!
:-)
#WIOSNAzZALANDO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz