sobota, 22 października 2016

Zott Natur...Zott Primo... pierwsze wrażenia

I znów zostaliśmy zaproszeni do testowania jogurtów! 

Dzięki platformie trnd.pl mamy możliwość wypróbować i ocenić nowe jogurty od firmy Zott.


Przesyłką kurierską otrzymaliśmy materiały a także drobny gadżet w postaci 3 ekologicznych toreb. Jogurty musimy kupić sami, jednak otrzymujemy zwrot kosztów.


Kupiliśmy już pierwszą partię jogurtów! Niestety jak się okazuje, sklepy nie posiadają jeszcze wszystkich 8 smaków, szczególnie w mniejszych miejscowościach. Jednak udało nam się dostać jogurty w czterech owocowych smakach! Producent sugeruje cenę detaliczną - 1,69 zł, jednak w sklepach często się okazuje, że cena jest inna, zazwyczaj wyższa... Tak też było w naszym przypadku - Kaufland sprzedaje jogurty drożej, za 1,79 zł.
zott i trnd

Zaczynamy testowanie jogurtów Zott Natur w czterech wariantach smakowych: 
1. Soczysta wiśnia
2. Słodka jagoda
3. Słoneczna truskawka
4. Rajska brzoskwinia

zott natur

Pierwsze próby już za nami... 

Kubeczek o pojemności 115 g składa się z dwóch części - jogurtu naturalnego i owocowej polewy. Sam smak jogurtu jest jak najbardziej naturalny, jednak dodatków jest trochę mało. Ogólnie uważam, że 115 g to niewielka porcja jogurtu a cena nie taka niska. Niemniej jednak jest to zdrowa i pożywna przekąska, wspaniale sprawdza się jako drugie śniadanie czy też podwieczorek. O dziwo - mój niespełna dwuletni Synek również polubił te właśnie jogurty. Myślałam, że smak jogurtu naturalnego nie przypadnie mu do gustu. A jednak... 

trnd jogurty

Pierwsze wrażenia mamy bardzo pozytywne. Polecam!

8 komentarzy:


  1. Gratuluje udziału w kampanii. Trzeba przyznać, że Trnd ma świetne kampanie. Testowałem u nich maszynki do golenia oraz jogurty. Pozdrawiam, Michał, www.testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych jogurtów jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udziału w kampanii :) Tych Jogurtów jeszcze nie jadłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dostałam się do kampanii ale nigdzie nie mogę kupić jogurtów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jogurty naturalne z dodatkami Zott Primo są świetne. Najbardziej smakuje mi słodka jagoda. Świetna przekąska do pracy jak również dla dziecka. Dodaje energii. Warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także znalazłam się w gronie testujących ten jogurt. Duży plus za brak dodatku cukru do jogurtu naturalnego, a dodatki przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kampania. Udało mi się znaleźć jogurty w fajnej cenie, więc się zajadamy całą rodziną.
    Najbardziej przypadły nam do gustu smaki owocowe.
    Produkt godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpoczęłam swoją przygodę z jogurtem naturalnym Zott z dodatkami :). Po spróbowaniu paru wariantów smakowych muszę powiedzieć że zdecydowanie jogurt z dodatkiem wiśni jest moim faworytem. Ogólnie bardzo zasmakowały mi dodatki owoców. Niestety dodatek musli jakoś nie przypadł mi do gustu. Musli jadłam oddzielnie i oddzielnie jogurt. Jest to bardzo ciekawa kampania w której można spróbować nowości na rynku. Dziękuję TRND – arcia25 :) #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń