poniedziałek, 31 października 2016

Persil Duo-Caps...

Kurier DPD dostarczył nam wygraną w konkursie "Wygraj delikatność - to dziecinnie łatwe". 
Otrzymaliśmy opakowanie kapsułek PERSIL Duo-Caps Sensitive
persil duo caps

Do wygrania było aż 1.000 opakowań Persil - jedno trafiło właśnie do nas :-)

Jak miło... 

Tych kapsułek jeszcze nie miałam przyjemności poznać, dlatego tym bardziej cieszę się z wygranej!
persil duo


Opakowanie zawiera 15 dwukomorowych kapsułek. Od razu po otrzymaniu przesyłki nastawiłam pranie... taka byłam ciekawa :-)

Pierwsze wrażenie - bardzo pozytywne. Zapach jest świeży i delikatny - bardzo przyjemny. Jednak użycie jednej kapsułki to zdecydowanie za mało by powiedzieć coś więcej. Dlatego muszę jeszcze kilka razy użyć kapsułek Duo-Caps i przekonać się o ich zaletach. Niemniej jednak na pierwszy rzut oka kapsułki wypadły bardzo dobrze. Myślę, że warto je wypróbować, bo być może okaże się to naprawdę dobry środek piorący :-)

kapsułki persil

"Każda pojedyncza kapsułka łączy w sobie siłę płynnego odplamiacza, formułę nadającą blask tkaninom gwarantując perfekcyjną czystość oraz ekstra świeży i długotrwały zapach. Żel rozpuszcza się w wodzie szczególnie szybko, głęboko wnika w tkaninę, usuwa plamy oraz łatwo się wypłukuje. W rezultacie Twoje ubrania będą świeże, czyste i przyjemne w dotyku."
 

Cena w sklepie internetowym: 24,55 zł.

7 komentarzy:

  1. a powiedz proszę są gdzieś wyniki?jakaś lista?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informację o wygranej otrzymałam na e-maila, niestety nie wiem czy jest lista zwycięzców.

      Usuń
    2. To pewnie nie było,bo wchodziłam na tą stronę konkursową.No nic,to się nam pewnie nie udało :)

      Usuń
  2. Ten kurier to się z Tobą ma :)
    Zaciekawiły mnie te kapsułki.Będę ich wypatrywała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem kapsułkomaniaczką i pewnie wcześniej czy później też je sprawdzę. Teraz mam spory zapas i muszę się powstrzymywać, by nie kupić jakiejś nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje! wyglądają ciekawie, wypróbuję ja, jak już kapsułki do prania Ludwika mi się skończą :)

    OdpowiedzUsuń