piątek, 4 listopada 2016

Żel-krem Yves Rocher

A to była niespodzianka, kiedy jakiś czas temu listonosz przyniósł nam list polecony. Nie spodziewaliśmy się żadnej takiej przesyłki... dlatego zaskoczenie było większe :-)

Otwieram kopertę, zaglądam... w środku znajduje się żel-krem do twarzy marki Yves Rocher.
żel-krem

Już sobie przypominam - wysłałam zgłoszenie do testowania lecz o tym zapomniałam.

Znalazłam się wśród 100 osób, które otrzymają do przetestowania żel-krem Yves Rocher. A wszystko to dzięki wizaz.pl

żelowy krem yves rocher

Po kilku dniach stosowania kremu jestem mile zaskoczona, ponieważ pierwsze efekty już widać. Mam wrażenie, że moja skóra jest bardziej nawilżona. Odnoszę również wrażenie, że jest elastyczna i sprężysta, a nawet jakby bardziej wypoczęta. A przecież mój tryb życia nie uległ zmianie :-) Spodobała mi się także żelowa formuła tego kremu, który sprawia wrażenie lekkiego. Jednak mogę też się do czegoś przyczepić. A mianowicie zapach... Choć nie jest on jakiś brzydki czy też nieprzyjemny, to jednak - w moim odczuciu - jest on zbyt intensywny. Być może to sprawka składu roślinnego (sok klonowy, sok z niebieskiej agawy oraz betaina)? Nie wiem. Wiem natomiast, że krem świetnie sprawdza się pod makijaż :-) 
Wydaje mi się (choć nie jestem do końca pewna), że podobny zapach ma krem z Avonu - Nutraeffects. Jednak konsystencja i działanie jest trochę inne :-)

Cena: 42,90 zł /50 ml

Ogólnie krem oceniam na wysokim poziomie, a w skali od 1 do 10 przyznałabym mocną 9! :-) Ja z przyjemnością sięgnę po kolejny słoiczek tego kremu. Polecam!

1 komentarz: