piątek, 4 listopada 2016

Bebiko Pro+ - mleko modyfikowane dla dzieci

Jakiś czas temu dotarła do nas równie miła przesyłka - a był to niewielki kartonik :-)
mleko bebiko PRO+

W paczce znajdowało się jedno opakowanie mleka modyfikowanego Bebiko PRO+ 3 - dla dzieci powyżej 1. roku życia (600 g). A tak się właśnie składa, że mój kochany Brzdąc skończył już roczek. Od kiedy przestałam karmić piersią podaję dziecku mleko modyfikowane.
mleko bebiko PRO+

Po raz pierwszy mamy przyjemność wypróbować mleko Bebiko PRO+. Jakoś przyzwyczailiśmy się się do jednego mleka innej marki. Dlatego też z przyjemnością przyjęłam zaproszenie do przetestowania mleka od Nutricia, którego do tej pory jeszcze nie próbowaliśmy :-) 
bebiko

Testujemy mleczko już jakiś czas. Okazuje się, że mojemu Synkowi posmakowało mleko Bebiko PRO+ 3 i z przyjemnością wypija całą buteleczkę :-) A ja jestem szczęśliwa, tym bardziej, że od czasu stosowania "nowego" mleka nie zauważyłam żadnych nieprzyjemnych dolegliwości związanych z brzuszkiem. Synek prawidłowo przybiera na wadze, jest wesoły i radosny, chętny do zabawy - a to oznacza, że mleczko jest doskonale tolerowane przez jego młody organizm. Co więcej, mleko Bebiko PRO+ zawiera 30% więcej błonnika GOS/FOS (w porównaniu do średniej zawartości tego składnika w innych mlekach po 1. roku życia).

Cieszę się, że poznaliśmy mleko Bebiko PRO+. I bardzo prawdopodobne, że przy okazji kolejnych zakupów sięgniemy po ten produkt :-)

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz