niedziela, 27 listopada 2016

NEUTROGENA - krem do rąk

Kilka dni temu znów odwiedził nas kurier z miłą przesyłką :-)


Dzięki portalowi http://testkosmetykow.pl - w ramach testowania - otrzymaliśmy krem do rąk norweskiej formuły - NEUTROGENA *w limitowanej edycji!
neutrogena krem do rąk


Do przetestowania kremu, spośród wszystkich zgłoszeń zostały wybrane 3 osoby - wśród których znalazłam się ja :-) Bardzo się ucieszyłam z wygranej ponieważ kremy do rąk to moje ulubione kosmetyki. Niestety, moje dłonie często są suche - i nie ma znaczenia czy jest to lato czy zima. Dlatego kremy do rąk stosuję praktycznie przez cały rok. Oczywiście więcej ich zużywam zimą, kiedy powietrze jest bardziej suche, dłonie często są zmarznięte i spierzchnięte... Nie wyobrażam sobie życia bez tego kosmetyku. Kremy do rąk naprawdę mam wszędzie - w łazience, w kuchni przy zlewie, w sypialni na szafce nocnej, w pracy, w samochodzie, w torebce... Po prostu bez kremu do rąk nie ruszam się z domu! 

Dlatego też z przyjemnością przyjęłam zaproszenie do przetestowania nowego kremu NEUTROGENA.
neutrogena krem do rąk
Do moich rąk zawitał krem oparty na norweskiej formule. Otrzymałam tubkę o pojemności 50 ml. Producent (Johnson & Johnson) zapewnia nas, że "odrobina tej wzbogaconej w glicerynę formuły przynosi ulgę oraz chroni suche, spierzchnięte dłonie, sprawiając, że są bardziej miękkie i gładkie."
Potwierdzam! Rzeczywiście krem doskonale nawilża dłonie na dłuższy czas. 

Konsystencja kremu przypomina bardzo gęsty żel, który doskonale się wchłania, pozostawiając skórę dłoni delikatną i miękką. Wystarczy odrobina by nasze dłonie poczuły ulgę. Ja jestem zachwycona tym kremem! 
neutrogena krem do rąk

Spotkałam się ze stwierdzeniem, że jest to "drogi" krem. Moim zdaniem - cena ok. 10 zł (a w promocji jeszcze mniej) nie jest wygórowana, ponieważ kosmetyk jest bardzo wydajny, więc wystarczy na dłużej - a do tego naprawdę jest skuteczny! Według Producenta kosmetyk wystarcza na ponad 200 zastosowań... Hmm... super!

Zapach - jest bardzo przyjemny, delikatny, może lekko glicerynowy. Dłonie wydają się miękkie i zadbane a także nawilżone. 

neutrogena krem do rąk
Made in France :-) A tego akurat do tej pory nie wiedziałam, że są to francuskie kosmetyki. Za to daję dodatkowy plus :-)

Ogólnie oceniam kosmetyk bardzo wysoko, w zasadzie to nie mam do czego się przyczepić. Wszystko mi tutaj odpowiada - skład, konsystencja, zapach, skuteczność a nawet wygląd opakowania :-) 

Z przyjemnością polecam ten kosmetyk. Ja dopisuję ten krem do listy moich ulubionych i sprawdzonych "na własnej skórze" kosmetyków :-)

Uważam, że jest to świetny pomysł na prezent - w końcu niedługo święta :-)

https://www.neutrogena.com.pl

3 komentarze:

  1. Kupie sobie na ta zime a cooooo 😙😜

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super. mi sie nie udało zgarnac. fluid z lirene wygralam na testkosmetykow ;]

    OdpowiedzUsuń