sobota, 15 października 2016

Zott Primo - Zott Natur... testujemy jogurty naturalne z dodatkami!

I znów odwiedził nas kurier GLS z kolejną niewielką przesyłką :-)


W środku znajdowała się koperta z dokumentami do projektu - Zott Primo a także niespodzianka - 3 ekologiczne torby Zott Primo - jedna przeznaczona dla mnie, a dwie dla moich ulubionych osób :-)
zott primo

Dzięki platformie trnd.pl znów mamy możliwość przetestować nowość od firmy Zott! Tym razem to mąż został zaproszony do udziału w projekcie, który dotyczy Jogurtu naturalnego z dodatkami Zott Natur!
zott natur

Zadaniem Ambasadora jest dokonanie zakupu 32 sztuk jogurtów Zott Natur w 8 wariantach smakowych (z czego połowa przeznaczona jest dla mnie i mojej rodziny, zaś druga połowa - dla moich przyjaciół i znajomych). Następnie Ambasador otrzymuje zwrot poniesionych kosztów - maksymalnie do kwoty 55 zł. 
zott trnd

Tak więc wybieramy się na zakupy... a już za kilka dni pierwsze wrażenia z testowania... 

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jogurty naturalne, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jogurt jest smaczny.Jego największym atutem jest to, że nie jest słodki.Kazdy może znaleźć coś dla siebie, gdyż jest w ośmiu wariantach smakowych. Doskonale smakuje zarówno z dodatkiem owoców jak i musli.Jak dla mnie najlepiej smakuje z brzoskwinią, jagodą oraz musli czekolada- banan.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczne jogurty, duży wybór smakowy, każdy znajdzie coś dla siebie. Jogurty z musli fajnie sprawdzają się po treningu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dzięki TRND i firmie Zott mam okazję testować jogurt naturalny z dodatkami. Bardzo cieszy mnie skład jogurtu bo zawsze będąc w sklepie wybieram takie bez mleka w proszku. Jogurt sam w sobie jest bardzo smaczny - dla mnie idealny. Co do dodatków to jogurt z owocami jest bardzo dobry ( moje serce skradła słodka jagoda :) a dodatek musli nie pasuje mi w ogóle :( jak dla mnie jest niesmaczny i jest go zdecydowanie za mało. Minusem jest dla mnie słaba dostępność jogurtów, zjeździłam wiele sklepów i tym samym przejechałam wiele kilometrów żeby znaleźć jogurty. Jogurty kupowałam za 1,99- i zdecydowanie ta cena jest za duża jak za taki produkt.
    #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń
  5. Jogurty naturalne Zott Primo z dodatkami to nowość na polskim rynku. Jest to połączenie jogurtu naturalnego bez cukru z pysznymi dodatkami. Dodatki są dostępne w 8 wariantach smakowych: soczysta wiśnia, słodka jagoda, rajska brzoskwinia, słoneczna truskawka, musli tropikalne, musli czekolada- banan, musli orzechowe i musli miodowe, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Moim zdecydowanym faworytem jest słodka jagoda. Jogurty mają kremową konsystencję i lekko kwaśny smak. Jogurty naturalne Zott Primo z dodatkami to zdrowa przekąska, która z pewnością zaspokoi podniebienie małych i dużych. Zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. delikates80: I ja się załapałam na pyszny projekt z TRND. Co prawda udało mi się znaleźć 6 wariantów smakowych, niestety brakuje mi pozostałych smaków, a póki w sklepach ogromne pustki. Nie wiem czy tylko ja mam taki problem z ich zakupem?? Jogurty naturalne które kupiłam spokojnie wystarczyły aby moja rodzina i znajomi mogli je przetestować. Jogurt naturalny Zott z dodatkami to rewelacyjny deser, którego nie trzeba rekomendować a dodatki to strzał w 10. W moim domu faworytem jest jogurt naturalny z dodatkiem bananowego musli. Widziałam, że maluchy jadły go różnie- jogurt oddzielnie i dodatki oddzielnie, jedząc wszystko razem, mieszając jogurt oraz bez mieszania. #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń