czwartek, 17 września 2015

JELP - kapsułki piorące i płyn zmiękczający do płukania tkanin

Kilka dni temu kurier zapukał do moich drzwi, wręczając mi wielkie pudło. 
Myślę sobie, hmmm.... czyżby mąż zamawiał części do samochodu?
Tak więc dzwonię do męża z informacją, że "części samochodowe już są". Jednak w odpowiedzi słyszę, że nic nie zamawiał!

Nie???
Hmm, myślę sobie, więc co to może być???

Szybkie odświeżenie pamięci, ale nic nie przychodzi mi do głowy.

Zaglądam więc do środka...
Znajduję dużo czarnej folii i czerwoną reklamówkę. 
Otwieram, delikatnie zaglądam do środka... 
Ach tak, zaczynam sobie przypominać... przecież jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania produktów marki JELP !!!

Po raz kolejny okazało się, że przesyłka kurierska była szybsza od poczty e-mail. 


Zgłoszenia do testowania produktów były zbierane na stronie http://babyonline.pl

Do wylosowania było 20 zestawów produktów marki JELP.


Nagrody:
W skład każdego zestawu wchodzi:
  • 1 opakowanie kapsułek do prania odzieży dziecięcej Jelp (11 sztuk),
  • 2 l - płyn zmiękczający do płukania tkanin - Jelp Delicate.
Wspaniała przesyłka!

Szybciutko zabieram się do prania. Ciekawa jestem efektu, bo akurat tych preparatów jeszcze nie używałam :-)

ZACZYNAMY TESTOWANIE !

Swoją opinię na temat produktów marki JELP zamieściłam na stronie: 
Babyonline - dzięki której miałam możliwość przetestowania kapsułek :-)

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie JELP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz