wtorek, 29 września 2015

Testowanie mleka NAN PRO 2 ze Streetcom...

Moja pierwsza kampania w ramach współpracy z agencją Streetcom
W piątek otrzymałam e-mail z informacją, że zostałam wybrana do grona testerów, a już w poniedziałek przesyłka była u mnie.
Kurier znów zapukał do moich drzwi wręczając mi paczkę.

Otrzymałam paczkę ambasadorki, wszystko elegancko zapakowane w kartonik.

Do testowania otrzymałam dwie puszki mleka modyfikowanego NAN PRO 2 od Nestle, każda po 800 g. Poza tym w paczce znalazły się także ulotki do rozdania znajomym oraz przewodnik ambasadorki.

A więc testowanie czas zacząć :-) Ktoś chętny do wypróbowania mleczka? 
Zapraszam!

Chętnych do udziału w podobnych kampaniach zapraszam do zalogowania się na stronie www.streetcom.pl, wystarczy czasami wypełnić kilka ankiet i przyłączyć się do testowania różnych produktów. Ciekawa przygoda :-)

6 komentarzy:

  1. Mnie na streetcom na razie udało załapać się tylko do jednej kampanii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również jest moja 1 kampania i mam nadzieję, że nie ostatnia :-) A od jak dawna jesteś w Streetcomie?

      Usuń
  2. Mój synek pił NAN i było ok. Miłego testowania:) Szkoda, że nie ma próbek do rozdania. Taki produkt najlepiej jest przed zakupem sprawdzić czy smakuje dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) . Niestety (albo stety) nie mogę brać udziału w testowaniu mleka, bo moja mała księżniczka nie toleruje żadnego. Jak spróbuje mówi "ble". Tylko mamusi mleczko jej smakowało ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kampanii i oby więcej ich było :)

    OdpowiedzUsuń