piątek, 4 września 2015

Paczka, paczuszka od BoboVity...

Wczoraj otrzymałam miłą przesyłkę od BoboVity
Za pośrednictwem e-mail skierowałam zapytanie do firmy BoboVita odnośnie produktów przeznaczonych do żywienia dzieci i niemowląt. Nie dość, że wyczerpującą odpowiedź uzyskałam już tego samego dnia to jeszcze poproszono mnie o podanie danych adresowych w celu przesłania paczuszki dla mojego Synka :-)

Byłam bardzo mile zaskoczona. Nie spodziewałam się takiej reakcji ze strony serwisu Nutricia :-)

A jeszcze bardziej byłam zaskoczona, kiedy paczka dotarła do mnie już po dwóch dniach i wyglądała następująco:

W kopercie znajdował się list. 
Całość była starannie zabezpieczona aby nic się nie uszkodziło w trakcie transportu.

W paczuszce znalazły się: kubek-niekapek, miseczka i łyżeczka.
Miseczka jest bardzo ładna, kolorowa i no z wesołym misiem, którego tak bardzo lubi mój Synek. Miseczka została wykonana z melaminy.
Już nie mogę się doczekać, kiedy mój Mały Odkrywca będzie samodzielnie jadł dania z miseczki w poszukiwaniu misia...
Miękka łyżeczka jest wyposażona w elastyczną końcówkę, która zabezpiecza dziąsła dziecka przed podrażnieniem a ponadto umożliwia dokładne wybranie deserku lub obiadku BoboVita ze słoiczka.
Kubek niekapek Bebiko Junior jest bardzo ładny i praktyczny. Małe rączki nieźle sobie poradziły z jego obsługą już od pierwszego dnia używania. Kubek jest przyjemny w dotyku, ładnie wyprofilowany, znajduje się na nim również miarka do odmierzania odpowiedniej ilości wody lub mleka.
Z tego co wiem BoboVita niestety nie prowadzi sprzedaży tego typu upominków, jednak czasami zdarzają się promocje w sklepach, gdzie przy zakupie wybranych produktów marki BoboVita można otrzymać takie fajne gadżety. Warto więc śledzić promocje na bieżąco.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej bobovita.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz