piątek, 25 września 2015

Próbki belgijskiej czekolady Cavalier i zamiennik cukru Stevia...

Na stronie http://www.stewiarnia.pl można zamówić darmowe próbki czekolady Cavalier a także słodzik Stevia.

Ponieważ moja ciekawość nie zna granic, postanowiłam zamówić próbki i przetestować produkt. Jedyny koszt, jaki poniosłam to 1,99 zł (koszty przesyłki).

Przesyłka dotarła kilka dni od czasu zamówienia, prawdę mówiąc bardzo szybko.

W kopercie znajdowały się dwie próbki belgijskiej czekolady Cavalier, saszetka stewii w kryształkach Natusweet do słodzenia a także dwie ulotki dotyczące produktów.

Czekoladki... no cóż, przepyszne! Nawet przez chwilę przypomniał mi się smak dzieciństwa... Ech, szkoda że te próbki są tak małe... :-(

Nie spodziewałam się, że firma Cavalier ma tak bogaty asortyment. Z takiej małej ulotki wiele się dowiedziałam.

Sprawdziłam, że te czekolady kosztują w granicach 11,90 zł - 14,90 zł i są bez cukru. Trochę dużo jak za 1 czekoladę. Chociaż są naprawdę pyszne :-)

Jeśli zaś chodzi o słodzik Stewia Natusweet - hm... smakuje nieźle, podobnie jak cukier. Jest to uniwersalny zamiennik cukru wskazany dla osób, które z różnych względów nie mogą (lub nie chcą) spożywać cukru, no i oczywiście mniej kaloryczne :-)
W ulotce również można znaleźć informacje o innych preparatach, które nie zawierają cukru i są w asortymencie Stewia Natusweet.

Więcej informacji: http://www.stewiarnia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz