piątek, 11 września 2015

Wgrana w konkursie na portalu egaga.pl...

Jakiś czas temu portal egaga.pl ogłosił konkurs, w którym do wygrania była 1 nagroda główna Szczeniaczek Uczniaczek od Fisher Price oraz 5 nagród wyróżnienia. 

Pomimo tego, że nie wygrałam nagrody głównej, to jednak znalazłam się wśród 5 szczęśliwych laureatek nagrody wyróżnienia. Jest mi naprawdę miło:-) Dlatego też chętnie podzielę się tą wspaniałą informacją z innymi.

A już kilka dni później otrzymałam następujący prezent.
W zestawie znalazła się książeczka, płyta i zabawka. Nie spodziewałam się tak fajnego zestawu. 
Zobaczcie sami:

Płyta z największymi przebojami TVP ABC - super. Moje dziecko uwielbia oglądać bajki na tym kanale a już na widok  obrazka ABC buźka szeroko się uśmiecha. A przeboje... rzeczywiście największe, wszystkie znamy już na pamięć. Przyda się szczególnie do samochodu.


Książka "Pan tygrys dziczeje" autorstwa Peter Brown - świetny prezent. Uwielbiamy książeczki i chociaż mamy ich całe mnóstwo to każda kolejna jest bardzo mile widziana. Fajne obrazki rozwijają wyobraźnię małego odkrywcy. Super! 


I to co najciekawsze dla mojego Synka to oczywiście Breloczek-kluczyki od firmy Little Tikes z dźwiękami! Kolorowa grzechotka jest w kształcie kluczyków do auta, posiada dwa przyciski. Jedenk przycisk zawiera dźwięki uruchamiania silnika samochodu oraz klaksonu, natomiast drugi z przycisków sygnalizuje otwierania drzwi domowych i dzwonka domowego. Kolorowa zabawka jest idealnie dopasowana do małych rączek, mój Synek polubił ją od pierwszego uruchomienia:-)

Tak więc portal egaga.pl został jednym z moich ulubionych. Polubiłam ten portal nie tylko z powodu wygranej w konkursie, ale za ciekawe artykuły. Można tam znaleźć wspaniałe informacje na temat psychologii, rozwoju niemowlęcia, małego i starszego dziecka a także kuchni, zdrowia (w tym również w czasie ciąży) i wiele innych ciekawych artykułów. Kto jeszcze nie zna tej strony, warto odwiedzić bo zawsze znajdzie się coś dla siebie:-)

Serdecznie dziękuję!

1 komentarz:

  1. Lubimy uszczęśliwiać naszych czytelników :)
    Pozdrawiamy - Redakcja egaga.pl

    OdpowiedzUsuń