wtorek, 16 lutego 2016

Nagroda w konkursie Rossmann... :-)

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Rossmann-a "List do Św. Mikołaja". Kilka dni temu odebrałam nagrodę II stopnia:-) 

Trochę byłam zdziwiona, kiedy pracownica sklepu wręczyła mi rozpakowany karton wraz z wygraną, zapytała mnie czy wiem, co powinno znajdować się w środku i poprosiła bym sprawdziła zawartość. To nie była moja pierwsza wygrana w Rossmannie, dlatego zdziwiłam się, ponieważ z taką sytuacją spotkałam się po raz pierwszy. 

Nagrodami w konkursie były:
  • nagrody I stopnia - 60 szt. sanek dziecięcych Piccolino,
  • nagrody II stopnia - 100 zestawów produktów Nestle Infant Nutrition. 
Sanek niestety nie zdobyłam :-( ale znów miałam szczęście do nagrody II stopnia:-) 
A zgłoszeń było kilka tysięcy...

Moja wygrana składa się z 4 produktów o wartości ok. 50 zł (zgodnie z regulaminem).

W paczce znajdują się następujące produkty Nestle:
  • Herbatniczki maślane DOREMI /12-36 miesięcy -180 g,
  • Mleczny deserek o smaku czekoladowym / po 8. miesiącu - 4 kubeczki x 100 g,
  • Mleko modyfikowane JUNIOR / od 2. roku - 350 g,
  • Kaszka z jogurtem mleczno-pszenna banan truskawka / po 6. miesiącu - 250 g.

Dziękujemy Rossmann, dziękujemy Nestle :-)

2 komentarze: