wtorek, 16 lutego 2016

Soraya - moja wygrana w konkursie :-)

Niedawno dotarła do mnie nagroda wygrana w konkursie "Jesienna Loteria - Czas kobiecych przyjemności" organizowanym przez SORAYA.


Do wygrania były m.in. skórzane torebki i portfele Wittchen a także kosmetyki Soraya. Aby wziąć udział w Loterii należało w terminie 15.09-30.11.2015 r. kupić dowolne kosmetyki Soraya za min. 20 zł, wypełnić formularz zgłoszeniowy i zachować paragon. Loteria podzielona była na 3 etapy.

Udało mi się wygrać w 3 etapie - balsam do ciała.

Balsam Silky Skin przeznaczony jest do skóry bardzo suchej. 

Producent opisuje swój kosmetyk następująco:
"Balsam Silky Skin przyjemnie pielęgnuje skórę sprawiając, że jest cudownie nawilżona, jedwabiście gładka i odżywiona. Doskonale się wchłania, otulając ciało wyjątkowo zmysłowym zapachem. Balsam szczególnie polecany do pielęgnacji skóry bardzo suchej. 

Jego intensywnie nawilżająca formuła oparta jest na:
  • kompleksie nawilżającym aqua comfort, który dostarcza skórze niezbędnych do utrzymania odpowiedniego nawilżenia składników, dzięki czemu balsam zapewnia równomierny rozkład wody w naskórku. Efekt - skóra staje się niezwykle gładka, jędrna i zadbana już od 1. dnia.
  • kwasie hialuronowym, który intensywnie nawilża i wygładza skórę, tworząc na jej powierzchni przyjemny kompres utrzymujący wodę."
Moim zdaniem balsam rzeczywiście ma przepiękny, delikatny i zmysłowy zapach. Mi osobiście przypadał do gustu. Jeśli chodzi o kwestię nawilżenia skóry - moja skóra jest naprawdę sucha, dlatego otrzymany balsam był strzałem w dziesiątkę! Rewelacyjny produkt dla każdego, kto zmaga się z suchą skórą. Naprawdę warto wypróbować. Myślę, że cena jest odpowiednia do kosmetyku takiej jakości :-)

Cena: 10-12 zł/300 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz