wtorek, 16 lutego 2016

Nasionka od Pudliszek!

Kilka dni temu w mojej skrzynce na listy znalazłam kopertę a w niej opakowanie nasionek :-)


Jakiś czas temu można było zgłaszać się do otrzymania Gratisowego opakowania nasionek pomidorów. Oczywiście ja również wysłałam zgłoszenie i otrzymałam opakowanie wraz z 10 ziarenkami: 
Pomidor Gruntowy Karłowy (Solanum lycopersicum L.) od firmy Pudliszki :-)


Z informacji na opakowaniu wynika, że jest to "wczesna odmiana pomidora gruntowego. Polecana do bezpośredniego spożycia i produkcji przetworów. Rośliny wiotkołodygowe, samokończące, karłowe. Owoce średniej wielkości około 70-80 gramów, cylindryczne, stosunkowo twarde, niepękające, intensywnie czerwone. Miąższ mięsisty i bardzo smaczny. Wysiew nasion w drugiej połowie marca lub na początku kwietnia do skrzynek. Wskazane jest pikowanie rozsady do większych pojemników. Wysadzić do doniczek lub gruntu (rozstawa 60x80 cm), najlepiej w drugiej połowie maja (po przymrozkach). Pomidor jest rośliną ciepłolubną. Wymaga stanowiska słonecznego, próchnicznej gleby i optymalnego nawożenia."

Wskazówek można szukać na facebook.com/Pudliszki

Ciekawa jestem co mi wyrośnie?

1 komentarz: