sobota, 20 lutego 2016

Testujemy napoje cykoriowo-kawowe z Biedronki... :-)

Ostatnio dotarło do mnie kilka bardzo miłych przesyłek. 
Jedną z nich doręczył mi kurier DPD. Była to niewielka i lekka paczka...

Otwieram... patrzę... 
Okazało się, że znów zostałam wybrana do grona 1000 Testerów, którzy ocenią i wybiorą jeden najlepszy wariant napoju cykoriowo-kawowego, który niebawem pojawi się na półkach sklepu Biedronki :-)

Tym razem w paczce Testera znajdowały się 4 saszetki rozpuszczalnej mieszanki cykorii i kawy (w różnych smakach) a także list
Wiem, że niektórzy Testerzy byli zawiedzeni zawartością przesyłki, jednak w moim przypadku jest inaczej. Wszystkie przesyłki otrzymane z portalu testujemy.biedronka.pl zawsze sprawiają mi wiele radości - tak było również tym razem. 

Do wypróbowania mam napoje cykoriowo-kawowe w 4 smakach:
      • karmelowym,
      • orzechowym,
      • czekolady i śliwki,
      • chili.
Na opakowaniu każdej saszetki znajdują się informacje dotyczące Producenta, masy netto, daty przydatności do spożycia oraz składników i sposobu przyrządzenia. W saszetce znajduje się 10 g mieszanki. Natomiast do przygotowania filiżanki wystarczą dwie pełne łyżeczki - ok. 4 g. Czyli z jednej saszetki można przygotować 2,5 filiżanki kawy :-) 

Testowanie zostało rozpoczęte... 

1 komentarz: