wtorek, 9 lutego 2016

Próbki żelowych kapsułek piorących Ariel 3 w 1 PODS...

Jakiś czas temu otrzymałam kolejną przesyłkę w ramach współpracy z EverydayMe :-)
Wiem też, że połowa Polski otrzymała podobne przesyłki :-)

Tym razem kartonik był malutki...
kapsułki Ariel

... a w środku jedno opakowanie Żelowych kapsułek piorących Ariel 3in1 PODS. W opakowaniu znalazłam 3 kapsułki do prania.

Fajnie, że jest taka możliwość wypróbowania danego produktu przed zakupem. Tak się składa, że kapsułek Ariel jeszcze nie próbowałam. Dlatego tym bardziej jestem ciekawa efektów... 
żelowe kapsułki do prania

Z przyjemnością zabrałam się więc za pranie, używając nowych kapsułek Ariel. Dziś mogę powiedzieć, że spodobał mi się ten produkt i z przyjemnością sięgnę po niego ponownie:-) Zapach jest naprawdę przyjemny, dosyć długo utrzymuje się na ubraniach. Kapsułki wygodnie i łatwo się dozuje - wystarczy 1 kapsułkę wrzucić do bębna pralki i gotowe :-) Z informacji na opakowaniu wynika, że żelowe kapsułki piorące szczególnie polecane są do prania tkanin białych i w jasnych kolorach :-)

2 komentarze: