środa, 24 czerwca 2015

BebiProgram...

Na początku zarejestrowałam się na stronie https://www.bebiprogram.pl/



Już kilka dni później listonosz przyniósł mi małą paczuszkę.

Moja radość była ogromna...

Na dobry początek otrzymałam dwa upominki:
  • praktyczne pudełko na dokumenty - przechowywałam w nim ważne dokumenty związane z moją ciążą a także wszystkie wyniki badań. 
  • komplet - Miniporadnik "Rozwój zmysłów w okresie płodowym" wraz z płytą "Kołysanki instrumentalne".
bebiprogram paczka


Uwierzcie, że muzyka klasyczna naprawdę działa kojąco. Często słuchałam tych melodii w trakcie ciąży a po narodzinach mojego synka - kołysanek słuchamy już we dwójkę. 


A już kilka miesięcy po porodzie... 
BebiProgram znów zaskoczył mnie pozytywnie.

Tym razem otrzymałam:
  • Poradnik ekspertów dla rodziców "Dziecko Mama Tata" - w tym samym dniu przeczytałam cały Poradnik (bardzo ciekawe informacje, warto przeczytać),
  • próbkę mleka następnego Bebilon 2,
  • śliniaczek - bardzo przydatna rzecz. Ten akurat jest fajniutki, jeden z moich ulubionych.
  • tekturowa teczka do przechowywania dokumentów.

bebiprogram


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz