środa, 24 czerwca 2015

Mustela...


Będąc w ciąży zalogowałam się na stronie http://www.mustela.pl

Jakiś czas później otrzymałam bardzo fajny zestaw próbek Mustela.
Wszystko było ładnie zapakowane do kosmetyczki a dodatkowo znalazłam:
  • Poradnik - Pielęgnacja skóry dzieci, kobiet w ciąży i po porodzie;
  • Jak masować dziecko w celu pobudzenia zmysłów, zapewnienia dobrego samopoczucia i czułości (poradnik).
  • próbka żelu do mycia od pierwszych dni życia - 50 ml,
  • próbka kremu do przewijania od 1 dnia życia - 10 ml,
  • próbka kremu nawilżającego do twarzy HydraBébé od pierwszych dni życia - 5 ml.
Te produkty mnie zachwyciły na tyle, że do pielęgnacji delikatnej skóry mojego Maluszka używam przeważnie produktów MUSTELA.
mustela próbki

Kosmetyki Mustela naprawdę warto spróbować, są to francuskie kosmetyki, pachną takim "prawdziwym dzidziusiem" i są rewelacyjne jakościowo.

Być może niektórych zniechęci cena, jednak raz kupiony produkt jest bardzo wydajny i wystarczy na długi czas.

Więcej ciekawych informacji o marce Mustela ->> http://www.mustela.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz