czwartek, 25 czerwca 2015

Pregna DHA... Pregna Plus...


Pregna Plus to nutraceutyk dla kobiet w ciąży i karmiących piersią, zawierający rekomendowane dawki kwasu foliowego, żelaza, jodu i witaminy D3 - czyli ogólnie rzecz biorąc WITAMINY i Suplementy Diety. 

Pregna 250 DHA to suplement diety dla kobiet w ciąży, zawierający kwas omega-3 DHA wspomagający rozwój mózgu dziecka.  


Przy zakupie Pregna 250 DHA, w pudełku znajduje się ulotka informacyjna wraz z krótką ankietą. Należy wypełnić ankietę i wysłać. W podziękowaniu firma przysyła książeczkę dla dziecka. Ja otrzymałam "Małpa w kąpieli" - Aleksander Fredro.

Poradnik - żywienie kobiet w okresie karmienia piersią wraz z próbką 4 witamin i karta ciąży - wszystko było fajnie zapakowane do teczki na dokumenty.

Takie gadżety otrzymałam od mojego lekarza prowadzącego ciążę (niestety nie mam zdjęcia próbki i karty ciąży).


2 komentarze:

  1. gdzie mozna kupic taka teczke harmonijkowa na dokumenty dla kobiet ciezarnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały "pakiet" wraz z teczką otrzymałam od lekarza prowadzącego ciążę. Nie wiem czy można gdzieś kupić taką teczkę - może spróbuj napisać e-maila do firmy Pregna?

      Usuń