piątek, 26 czerwca 2015

Hipp...

Będąc w ciąży warto zalogować się na stronie https://klubmaluszka.hipp.pl/

Na początku otrzymałam małą przesyłkę dla mnie i mojego Brzuszka...
  • Poradnik przyszłej mamy - fajnie się czyta, ciekawe informacje.
  • Chusteczki - niestety nie widoczne na zdjęciu (bo już dawno zużyłam).
Niby niewiele, jednak cieszy ogromnie. Szczególnie, kiedy oczekuje się pierwszego dziecka.

Kiedy Synek pojawił się na świecie, Hipp znów zaskoczył mnie pozytywnie. 

Listonosz znów zapukał do moich drzwi i wręczył mi kolejną paczuszkę. 

Moja radość była... wiadomo... ogromna!!!

W paczce znalazłam poradnik, kupony rabatowe, które można wykorzystać w Rossmannie i łyżeczkę a także słoiczek... Młoda marchewka z ziemniakami (na pewno się przyda).

Kilka dni później, robiąc zakupy w Rossmannie wymieniłam jeden z kuponów na paczuszkę, w której znów znalazłam poradnik, łyżeczkę i słoiczek...  Dynia z indykiem.

Mam nadzieję, że Hipp ma jeszcze kilka niespodzianek i znów zaskoczy mnie pozytywnie, tym bardziej, że lubię te produkty i polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz