sobota, 27 czerwca 2015

BoboVita... Ambasada Trendow... zaskakuje...

Niedawno założyłam konto w Ambasadzie Trendów.

Wypełniłam krótką ankietę, a już kilka dni później zostałam wybrana do przetestowania produktów BoboVita Przyjaciele. 

W dniu 17 czerwca 2015 r. otrzymałam e-mail następującej treści:

"Droga Liderko,
Mamy dla Ciebie super wiadomość:
To właśnie TY weźmiesz udział w nowej kampanii Ambasady dla marki Bobovita Przyjaciele!

W tym tygodniu kurier dostarczy Ci paczkę z produktami dla dzieci powyżej 3 miesiąca życia.
Paczkę wyślemy na adres jaki podałaś w formularzu potwierdzenia adresu. Po zaadresowaniu paczki dostaniesz dodatkowy e-mail informacyjny z firmy kurierskiej.
Pamiętaj, że nie ponosisz z tego tytułu żadnych kosztów.
Twoim zadaniem będzie podzielenie się ze znajomymi produktami i ulotkami oraz porozmawianie o Waszych wrażeniach po spróbowaniu produktu. Etapem końcowym testowania jest wysłanie raportu z każdej z rozmów i uzupełnienie ankiety końcowej.
To bardzo ważne!
Gdybyś miała jakieś pytania, pisz do nas śmiało.
Smacznego!
Pozdrawiamy
Zespół Ambasady Trendów"


Jakie było moje zdziwienie???

OGROMNE!

Kilka dni później otrzymałam pierwszą paczkę, a w niej:


I ta przesyłka była dla mnie inspiracją... do założenia bloga.

1 komentarz: