wtorek, 23 czerwca 2015

Poczatki bywaja nie takie trudne...

... czyli jak założyłam bloga...

Kilka kliknięć i gotowe...
W gruncie rzeczy założenie bloga nie jest takie trudne jak myślałam. Od dawna zastanawiałam się nad tym ale nigdy nie mogłam się zebrać.

Aż w końcu...

Dziś jest 23 czerwca 2015 r. - Dzień Ojca, jednak...
... deszcz pada, pogoda ponura, nawet pies nie chce wyjść z budy, a mój kochany Synek słodko śpi, więc postanowiłam, że dziś, właśnie dziś założę bloga i podzielę się informacjami z innymi, czasami napiszę jakąś opinię, podpowiem gdzie i jak można dostać ciekawe produkty do testowania oraz jakie jest moje zdanie ;-)

A mam trochę ciekawych informacji, więc zaczynamy...

Jeszcze raz kilka kliknięć i... gotowe.

Ps... tak właśnie powstał mój pierwszy post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz